Wij onderscheiden ons heel bewust via een aantal kernwoorden die uiteindelijk tot het beste verkoopresultaat zullen leiden.
Snel
Mensen willen meer dan ooit heel vlug geïnformeerd en geholpen worden zowel per telefoon als online. Kort op de bal spelen is een kernwaarde van onze organisatie.
Aangenaam
Er is meer kans op een akkoord als er een “klik” is tussen de makelaar en de eigenaar of kopers. Wij hechten veel belang aan een warm menselijk contact in alle geledingen van onze organisatie. Daarom is empathisch vermogen een belangrijke criteria in onze aanwerving. Dit zorgt voor het noodzakelijk vertrouwen.
Gemakkelijk
Klanten vinden het heel belangrijk dat alles gemakkelijk gaat in hun relatie met Living Stone. Ons bereiken, ons aanbod bekijken, de juiste informatie ontvangen, op tijd kunnen terugkoppelen… Ook hier zetten we sterk op in zodat de klant zich echt comfortabel voelt.
Wervende communicatie
We zoeken voor elke eigendom naar de beste verkoopstrategie. Onze communicatie speelt zich vooral online af, want daar zoeken praktisch alle kopers. Zowel qua tekst en beeld zetten we jouw eigendom in de kijker. Daarenboven voeren we ook nog onderscheidende acties om extra bezoekers aan te trekken. Onze “avant première” is daar een succesvol voorbeeld van.
Deskundige specialisten
Living Stone is- heel bewust -een team van specialisten. Onze verkoopmakelaars zijn actief in een welomlijnde regio die ze door en door kennen. Ze worden niet belast met andere vastgoedtaken (verhuur, administratie, marketing…) die door andere collega’s worden verzorgd. Ze volgen de recentste vastgoedontwikkelingen op de voet en scholen zich permanent bij.
Maatwerk
Elk vastgoed, klein of groot, krijgt de aandacht die het verdient met een presentatie en een communicatiestrategie op maat. We bieden een “premium” service in alle segmenten van ons aanbod.