Living Stone en Pajota: twee verhalen vloeien samen

Living Stone en Pajota: twee verhalen vloeien samen

De vastgoedmakelaars Living Stone en Pajota zullen in het voorjaar fusioneren tot één vastgoednetwerk met 10 lokale en regionale vestigingen en de ambitie om op korte termijn bijkomende vestigingen te openen. Na de fusie zullen zij behoren tot de grootste onafhankelijke vastgoednetwerken van Vlaanderen.

Twee verhalen die samenkomen in één nieuw verhaal met onze klanten als hoofdrolspelers.

Gedurende decennia hebben Pajota en Living Stone, steen per steen, elk een  eigen  vastgoedhuis gebouwd dat in hun  respectievelijke regio's hun gelijke niet kent. Reeds meer dan 20 jaar komen de zaakvoerders regelmatig samen om hun ervaringen en bekommernissen te delen. Dit vanuit eenzelfde filosofie: hoe kunnen we onze klanten dag in dag uit de best mogelijke dienstverlening bieden? Het mag dan ook niet verwonderen dat hun vastgoedhuizen heel erg op elkaar lijken. Duurzame fundamenten, degelijke materialen en een onderscheidende uitstraling hebben deze huizen gemaakt tot wat ze nu zijn.  

Marktreferenties

De maatschappelijke en technologische veranderingen nopen er ons toe om onze dienstverlening continu in vraag te stellen.  Op een vlotte en aangename manier een duurzame en succesvolle relatie, met bestaande en nieuwe klanten, uitbouwen is een ganse uitdaging. Snel zijn in bereik en administratieve processen maar ook voldoende tijd nemen voor deskundig advies is daarbij de duale boodschap. Om dat proces steeds weer te verbeteren heb je veel kennis en schaalgrootte nodig. Dat hebben we meer dan voldoende als we onze krachten bundelen. Wat we ook van plan zijn te doen. Niet éénmalig maar voor altijd.

We hebben trouwens nog meer troeven die ons onderling versterken. Niet alleen hebben we dezelfde kwaliteitsvisie, eveneens zijn onze werkgebieden complementair alsook de zaakvoerders in hun talenten. Net daarom hebben we nu beslist om samen als gelijkwaardige partners in een nieuw verhaal te stappen. Dit verhaal zullen we officieel starten in de loop van 2021 maar de bekendmaking en het ganse traject naar 2021 toe start vanaf vandaag.

We hebben eveneens beslist om grote ego’s en overdreven emotionaliteit achterwege te laten en zowel nuchter als sereen te beoordelen wat de merknaam wordt en wie de leiding heeft. We zijn hierbij pragmatisch te werk gegaan. Aangezien de merknaam Pajota streekgebonden is zal Living Stone het globale merk worden. Het management zal bestaan uit dezelfde 4 personen als voorheen: Thomas Valkeniers als CEO en Kristel Gils als COO die samen het dagelijks beleid zullen bepalen, Laurence Van Cutsem die o.a. het juridische luik zal sturen en Koen Hoste die zich zal richten op de strategische invulling, waaronder ook de expansie vanuit Brussel en Vlaams-Brabant.

Wat betekent dit voor u als (toekomstige) klant? 

Behalve meer slagkracht zal er niks spectaculairs veranderen. De sturing van de verschillende businessunits en ondersteunende diensten zullen gecentraliseerd worden in één van de twee hoofdzetels te Leuven en Dilbeek maar daar zal u als klant nauwelijks iets van merken. Deze schaalvergroting zal er vooral voor zorgen dat onze lokale experten uw belangen nog persoonlijker en sneller zullen behartigen en nog meer “munitie” zullen hebben om u de beste dienstverlening op de markt te bezorgen.

We kijken er dan ook naar uit om samen met jullie heel wat nieuwe afleveringen te kunnen toevoegen aan de lange reeks die zowel Pajota als Living Stone elk reeds hebben geschreven. Twee verhalen die samenkomen in één nieuw verhaal met onze klanten als hoofdrolspelers. Wij zien het alvast volledig zitten. U ook?

 

Team Living Stone
 



Blijf op de hoogte Waardebepaling
Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring op deze website makkelijker te maken. Meer weten Verder gaan